min måndag!

i eftermiddags så gick jag runt sjön, tanken var att jag skulle gymmat idag egentligen. men det var länge sedan jag kände mig så trött och inspiration/orkeslös som just idag. hoppas på en bättre dag imorgon.
 
innebandyträningen ikväll gick iallafall helt okej. skönt att få springa av sig lite. var hemma runt tio och då stannade jag till hos mami och kvällsfikade med henne & lennart, mys!
 
nu är jag äntligen nerbäddad i sängen och ska bara klicka hem något som man kan ha på sig på haloween, sämsta fantasin. aja, sen ska det sovas. långt jobbpass imorgon, natti!
 
kvällsmys hos mami!
 
höst!
 
utanför min dörr!
 
dagens promenad - yxtaholmsrundan!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!