morgonstund!

när jag är frisk och är ledig så är det dagar som den här som är en av mina favoritdagar. ligga i sängen med en kopp te, ta en promenad i solen, tvätta, städa undan lite hemma, gå ner och mysa lite med hästarna och bara vara hemma.
 
men när man är sjuk och inte har några val är det inte alls lika kul. ligger i sängen, tittar på malou med en kopp te, men det känns inte alls lika mysigt som förut!
 
börjar bli ledsen över att jag inte kan träna heller. känns som om jag kämpat i en månad och nu, under en vecka kommer jag tappa allt. föröker iallafall hålla kosten fast äte lite mindre bara. men jag vill kunna äta mycket och träna hårt istället!
 
imorgon ska lollo skjutsa mig på återkontroll, mäta trycket i ögat osv. hoppas de säger: det finns inga risker längre, du är frisk, så kör på!
 




Postat av: julia

det hoppas jag också! lycka till imorgon och krya på dig! <3

Svar: tack så mycket fining! <3
Sandra Strömberg

2012-10-10 @ 11:32:09
URL: http://jryberg.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!