njut av livet!

hade en toppenkväll igår. men vad spelar det för roll?
den här dagen.. jag mår illa låååångt långt in i själen. livet är så fruktansvärt kort.  
tänk på att ta vara på era nära, varje sekund, varje minut, varenda dag, innan det är försent.
 
känner mig otroligt nere och låg, så därför återkommer jag imorgon istället. nu ska jag åka hem till min älskade familj och krama om dem extra hårt. vi ska mysa, beställa mat och som vanligt på söndagar, ligga i soffan framför solsidan & beck.
 
 
 




Postat av: Frida


Svar: <3
Sandra Strömberg

2012-10-28 @ 19:05:57
Postat av: mathilda rogstedt

<3

Svar: <3
Sandra Strömberg

2012-10-28 @ 20:32:56
URL: http://mathildarogstedt.se/
Postat av: Linn

<3

Svar: <3
Sandra Strömberg

2012-10-28 @ 23:18:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!