nytt kök?

idag har jag lite flow för en gångs skull faktiskt.
nya boxern, parabolen och kanalerna funkar alldeles utmärkt så jag är så glad. och imorgon ska jag hämta en scartkabel så jag kan titta på alla kanaler i både sovrummet och vardagsrummet, lyxigt värre.
 
när jag gått min runda och hämtat posten så stötte jag på en rolig överraskning. ett förslag om att kanske sätta in ett litet kök inne hos mig. en riktig fläkt och fina skåpsluckor, hoppashoppashoppas! :) får iallafall veta inom en snar framtid om det blir så. (för er som inte vet så består mitt kök just nu endast utav en ugn, en kyl, ett skåp och sedan har jag bara öppna vägghyllor ovanför!) lite dåligt om skåp för mig som gillar att laga mat & baka dessutom.
 
nu kollar jag äntligen hemma, äter lax och taggar innebandyträning.
 
kabelstickad tröja - bondelid (lager 157!) & svarta byxor - lindex
 
ah juste, flyttade min stora spegel förut så jag kanske kan börja ta mer "outfitbilder" och annat kul. var alldeles för dåligt ljus där den stod förut. passar dock inte så bra på det nya stället men det får gå för ett tag iallafall!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!