onsdag!

yes, då var man sjuk då. har verkligen inte tid med detta så jag kommer ignorera det hela så mycket det bara går. gör såå ont när jag sväljer, men det får väl helt enkelt bli te till både frukost, lunch och middag.
 
jag som skulle gå ut och gå nu innan frukost, ledsen jag blir.
sjuksköterskorna som läser detta, får man göra det fast man har lite ont i halsen?
 
hoppas ni är friska och krya och får en underbar onsdag!
 
morgonens buffé!




Postat av: Rebecca

Hej! Är inte riktigt färdig sjuksköterska än men jag skulle nog avråda dig från för stor fysisk ansträngning.. Förkylningen går över mkt snabbare om du låter bli :) Och hjärtat kan ta skada så snälla, hur tråkigt det än är att vila- gör det ändå :) Kram

Svar: tack snälla för jättebra svar! :) kramis
Sandra Strömberg

2012-10-31 @ 12:47:22
Postat av: Josephine

Säger samma sak som Rebecca, försök att undvika kraftig fysisk ansträngning när du har ont i halsen. Vet att det inte är kul att bara sitta inne, men ju lugnare du tar det desto snabbare blir du frisk :) Krya på dig!

Svar: tack för svaret! :) nu vet jag vart jag ska vända mig när jag har ont någonstans ;) tack så mycket! och jag är så nyfiken på hur det har gått för dig! :) du har varit så duktig!!!
Sandra Strömberg

2012-10-31 @ 15:22:43
Postat av: Emmis

Jag har också blivit förkyld! :( krya på dig nu och håll dig inne. Haha!

Svar: så trist! :( krya du med sötnosen!
Sandra Strömberg

2012-10-31 @ 15:53:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!