taxinge!

45 minuters konditionsträning och en halvtimmes styrka är nu avklarat för dagen! :) hann aldrig ut i det fina vädret innan det började spöregna. så då passade jag på att åka ner till gymmet istället.
 
precis vräkt i mig lax, potatis & massor av grönsaker. min nya favoritmat, mums! frida kommer strax hit och ska hämta en matta som hon paxat innan den ens hann ut på bloppisen, haha. vi passar väl på och tar en fika då också! (sjukt kaffesugen!) 
 
åh, jag har så mycket att se fram emot just nu. på söndag efter våran första seriematch så ska jag & min familj åka till taxingeslott och "fira" att jag är klar med fitnessfighten, de har världens godaste räkmackor och 65 olika sorters kakor, supermysigt ställe! och på onsdag nästa vecka ska jag till världens bästa sofie och fixa mina naglar! skulle egentligen gått till frisören då med, men jag har bestämt mig för att vänta med det eftersom jag känner mig så osäker på hur jag vill ha det!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!