torsdagkväll!

ikväll har jag haft patrik här på middag. hade egentligen lovat honom taco, men det blev en tacopaj och en stor sallad istället. han skulle hjälpa mig med att koppla in min router, men händig som jag är så hade jag ju redan fixat det tidigare i veckan så det blev att vi bara hängde och käkade istället, mycket trevligare! :)
 
styrketräningen gick bra, 45 minuter på cykeln, blev cirka två mil. och sen lite styrka på det, blev ett enklare styrkepass idag. tänkte försöka mig på att åka ner till halv sju imorgonbitti och köra ett intensivt pass (om jag orkar!) annars blir det en prommis.
 
nu, mitt i natten typ. har jag slängt ihop helgens matlådor. gjorde en ny "gryta" med krossade tomater med chili & vitlöksmak. och sedan blev det kyckling, lax & rotfrukter i ugn med färsk sparris till. skönt att ha det gjort, så nu kan jag sova gott! :) imorgon är det jobb 9-19.15.
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!