älskade söndag!

bästa dagen på hela veckan. har haft en riktig toppenhelg som bara har flugit förbi.
 
igår var det "avskedsfest" för simon & thom som åker iväg till andra sidan jorden om några dagar. vart en riktigt kul fest och det blev en sen hemgång vilket resulterat i att jag är fruktansvärt trött just nu. och fy och skäms på mig, jag fuskade! drack 3 groggar, gjorde det bästa av situationen iallafall- sprite zero och ren sprit. inte bra, men bättre än cider.
 
idag har vi haft träningsmatch mot norrköpings damlag i division 2, vinst med 8-2.
lite bra sådär, detta kommer bli en grym säsong! :) 
 
23 dagar är gågna! 1 vecka kvar, nu är det bara fullt ös som gäller!
men först ska vi ha söndagsmys här hemma, beställa mat & titta beck!
 
(ikväll saknar jag godiset!)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!