äntligen tillbaka!

många har säkert undrat varför bloggen varit låst ett par dagar och det beror helt enkelt på att jag trodde att jag var lite bättre på det här med bloggdesign än vad jag egentligen var. fick iallafall för mig att jag ville göra om den totalt och istället för att det blev sådär perfekt som jag ville så blev det helt kaos. men nu så har min fina vän patrik knåpat ihop den här tjusiga designen och jag är nöjd. den passar mig och det känns verkligen som jag, tack bästa patrik!
 
dessa dagar som varit har jag jobbat och tränat, som vanligt! helt sjukt att det bara återstår 10 dagar nu, sen är tävlingen över, men inte för mig. jag tänker fortsätta med detta tills jag känner mig helt i tipptoppform om jag nu kan bli det? så fruktansvärt taggad fortfarande.
 
idag så tog jag mig faktiskt ut och gick runt sjön innan frukost, superskönt. men jag fattar inte varför det ska vara så svårt att ta sig ut varenda gång fast man vet hur skönt det är när man väl är ute? fortsatte dagen med att städa hemma hos mamma, dammsuga, tvätta osv. vid lunch åkte jag in en sväng till tunapark och uträttade några ärenden och fick med mig en perfekt väska hem, som jag har letat.
 
ikväll har jag och lollo ätit & myst på sultans i katrineholm och pratat strunt i några timmar som sedan följdes av en och en halv timme innebandy, match i helgen- heja oss!
 
det har alltså varit en fullspäckad dag och jag är helt slut. ledig torsdag och fredag också och då ska jag endast fokusera på träning och vila och ta dagen som den kommer. natti!
 
typ det här ska jag göra imorgon, hoppas det ska regna!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!