dag 6!

ikväll blev det ett långt träningspass på nautan. löpband i 60 minuter sedan det "vanliga" passet i cirka en timme. helt sjukt vad mycket jag svettas alltså, min hud har verkligen blivit jättedålig sedan jag börja träna så hårt. det måste ju vara alla slaggprodukter som kommer ut och förstör, buhuuu! aja, hoppas det blir bättre snart iallafall!

vilken supersida jag hittade min jacka på då, en italiensk sida dessutom. lollo beställde den åt mig här om dagen och jag fick den idag!? HM kan ju typ slänga sig i väggen! 3 dagar tog det för både stövlarna och jackan. det kallar jag service!

imorgon jobbar jag på rockelstad. börjar klockan halv sju så nu är det ju typ dags att sova! natti ♥
 

sååå fint paket jag fick jackan i också! ♥
 
lila-colmar!




Postat av: Anonym

Fin! Vad var det för sida? Hur är dom i storlek?

Svar: tack så mycket! :) jag hittade jackan på en utländsk hemsida. jag har storlek S!
Sandra Strömberg

2012-09-07 @ 06:57:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!