fredagkväll!

skönt att äntligen ha landat i soffan. herregud, trodde aldrig den här dagen skulle ta slut. tränade direkt efter jobbet istället för innan och efter träningen skulle jag egentligen vidare på middag, men jag orkade verkligen inte, är så ledsen över det. men så blir det ibland. har tvättat lite kläder, packat upp träningsväskor, vikt iordning kläder, duschat, tagit fram vinterskorna osv.

men nu sitter jag här, framför datorn och filmen 2012 och unnar mig några vindruvor för att jag, typ exakt nu har kommit halvvägs i min fight. imorgonbitti tror jag att jag ska mäta & väga mig, men har inte bestämt mig helt än. är rädd för att bli besviken när jag kämpat så hårt och då kanske jag ger upp om det gett dåliga resultat och det vill jag ju inte! :) men, vi får se!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!