plättar!

godmorgon! har precis kommit in från en timmes promenad, kallt men soligt. nu sitter jag framför efter tio och äter min frukost som ser likadan ut varje morgon, 2 dl lättfil, 1 dl musli, 2 äggvitor & 1 tomat. jag som är en riktig filmänniska har inte alls tröttnat på denna frukost utan det är mitt favoritmål på dagen.

 

detta tänkte jag prova mig på till lunch!

Kvargplättar med hallonsås - 1 portion (148kcal)

      Ingredienser:        

3 ägg vitor

        50 g Kesella lätt 1%        

       15 g Fiberhavregryn        

60 g Hallon

 

Gör så här: Lägg kesella, äggvitor, havregryn i en bunke och mixa det. Låt det stå i 3-5 min. Stek i stekpanna på medelvärme med lite olivolja. Värm hallonen i kastrull och låt svalna lite.

 

 





Postat av: Josephine

Tack för tipset sandra! Nu är jag mätt och belåten :)

Svar: åh, var de goda? :) jag har inte hunnit med än så det får bli kvällsmaten!
Sandra Strömberg

2012-09-20 @ 13:00:16
Postat av: Josephine

Ja, över förväntan! :) kommer definitivt att göra de flera gånger!

2012-09-23 @ 21:01:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!