söndag!

äntligen är helgen slut.
ligger i soffan och moffar keso, skriver kommande veckans to do-lista och kollar på leila bakar.
 
som jag längtar tills på tisdag, då ska jag unna mig en ordentlig sovmorgon! ledig tisdag, onsdag & torsdag, ska bli så skönt. då ska jag styra upp lite grejer härhemma, fixa antennförstärkare, måla fönsterbräder, köpa frys & hemtelefon och försöka hinna med en tripp till ikea och köpa ljus & en torkställning som man skruvar upp på väggen och som man kan vika ner när man inte använder den (så det äntligen kan bli lite ordning & reda i tvättstugan!) och så ska jag verkligen försöka styra upp en bloppis! :) mycket som ligger i kartonger och som inte får plats härhemma men återkommer om det!
 
nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan göra mig iordning för att åka in till storstan för middag & bio med eliten!
 
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!