colmar!

när jag ändå är i "spenderar taget" kan jag ju passa på att berätta att jag har klickat hem den här finingen nedan! valde mellan den eller en monclerjacka. bestämde mig iallafall tillsist för den här. har letat typ i flera veckor efter den men har varit slutsålt ÖVERALLT! men så igår hittade jag EN sida som hade den nya kollektionen! :)


(inte i den här färgen dock. vilken färg jag har valt får bli en överraskning!)
 




Postat av: emmis

haha det var den jackan jag menade som var snygg, fast dina stövlar var också väldigt snygga ;) så det spelade ju egentligen ingen roll! den blåa färgen är väldigt fin ju :)

Svar: jaha, haha! ;) tack så mycket iallafall! :)
Sandra Strömberg

2012-09-06 @ 08:55:38
URL: http://emmavitale.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!