mat & träning!

ikväll har det tränats och lagats mat för fulla muggar. gick en snabb prommis runt sjön förut och körde lite hemma träning efter det. imorgonbitti 06.00 ringer klockan, då är det dags att åka ner till gymmet igen. imorgon har det gått exakt två veckor sedan jag startade, tiden bara springer iväg. nu har jag precis blivit klar med resten av veckans matlådor. massor av grönsaker, råris, torsk & räkor i ugn samt kycklingfilé med vitlök. provade dessutom på att göra en dressing av kvarg, minimjölk, vitlök, salt & peppar. ska bli intressant att smaka imorgon! :)

nu ska jag duscha av mig sedan sova, nattinatti!
 
 
 




Postat av: Louise

Du får gärna göra lite lådor åt mig när du ändå är på g, tack på förhand!

Svar: det ska jag nog kunna ordna! :)
Sandra Strömberg

2012-09-14 @ 18:08:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!