veckans planer!

känner mig typ helt sönderstressad redan nu, men jag ska ta mig igenom den här veckan så är det bara. längtar till lördag klockan 16.00, så skönt det ska bli och vara ledig ett par dagar! men som sagt, först är det hårt arbete som gäller.
 
på tal om hårt arbete, nu börjar det synas på kroppen att man genomgått 11 dagars hård träning. men om 19 dagar då finns det inget annat än toppresultat. fortfarande sjukt taggad!
don't start what you can't finish.
 
 




Postat av: emmis

vad peppad jag blir av att se din förändring! du är så duktig :)

Svar: åh, vad kul att höra! :) jag blir ju så peppad själv också när det ger så snabba resultat! är redan taggad till sista veckan då jag tänker lägga i en ännu högre växel! :)
Sandra Strömberg

2012-09-11 @ 22:47:27
URL: http://emmavitale.wordpress.com
Postat av: Josephine

Wow, vilken förändring på bara 11 dagar! :) Heja sandra!

Svar: ja, en liten förändring är det iallafall. ska bli spännande och se hur resultatet blir om 18 dagar! :) så tacksam för alla er som hejar på mig, det betyder mycket! :)
Sandra Strömberg

2012-09-12 @ 08:26:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!