Onsdag!

och min första dag med LCHF. det känns SÅ kul! jag älskar verkligen utmaningar och som vanligt är jag taggad till tusen.
känns egentligen inte så troligt att det kommer fungera med tanke på allt gott man får äta, men det visar sig.
 
idag har jag gått en långpromenad, röjt upp all tvätt i tvättstugan, betalat räkningar osv.
nu tänkte jag åka in till flen och hämta ut ett paket som jag har längtat efter.
 
fint! ♥




Postat av: s

lchf är grejen kan jag lova! Aldrig känt mig så fit & energifylld tidigare. Kan verkligen rekommendera matrevolutionen samt ett sötare blod. Du vill aldrig mer överkonsumera kolhydrater efter det ;)

2013-01-24 @ 17:44:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!