torsdag!

träningen blev inställd, buhu. men då får man ta saken i egna händer. 
45 minuters PW runt hela flen, en perfekt runda när det är sådär lite halvmörkt ute så man inte vågar gå stenhammar. 5 kilometer & 400 kalorier har förbrännts följt av 3x20 situps, kändes tyngre idag, men det är väl bara positivt antar jag.

eftersom sama klagade på min goda musli, bytte jag ut den idag mot en halv banan istället. sockerbomb det med egentligen, men lite nyttigare är det allt.

nu ska jag duscha, sedan bädda rent och titta på något bra på tv, mys! ♥
 

här ska det brännas, situuuups!


lättkvarg med banan & massor av vatten! (cirka 3 liter om dagen ska man dricka!)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!