Mitt nya hår!

världens bästa emma har gjort mig så här fin i håret.
jag är så otroligt nöjd och hon är SÅ duktig.
vill du också ha hennes hjälp eller bara tjuvkika lite i hennes blogg så hittar du henne här!
 
här hemma bakas det förfullt just nu. lussekatterna står på jäsning och jag ska ta mig en kopp glögg.
när jag är färdig ska jag nog bjuda över mina fina grannar på lite jul-mys-fika!
 
trevlig helg till er alla!
 




Postat av: Josephine

Jättefint! :) älskar hur det ser ut bakifrån, tjockt och fylligt :)

Svar: tack så mycket! :) jag med, hihi!
Sandra Strömberg

2012-11-30 @ 18:54:14
Postat av: Elin

Jättefint!

Svar: tack så mycket! :)
Sandra Strömberg

2012-11-30 @ 22:06:23
URL: http://www.zlet.blogg.se
Postat av: Johanna

Måste fråga vad du har för turkos/blå tröja på bilden? Ser så fin ut:)

Svar: åh, tack så mycket! :)
den är från åhléns, hel bild på tröjan hittar du här!
Sandra Strömberg

2012-11-30 @ 23:45:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!