Sommar!

nu jäklar, nu är jag taggad.
bestämt mig för att vara nykter fram till valborg. en och en halv månad alltså.
och ingenting kommer stoppa mig.
 
känns som helt rätt beslut, satsa mer på jobb, träning, bra mat osv.
kommer följa fitnessfightens schema enda fram tills dess.
och hoppas såklart på lika goda resultat denna gång.  
 
ni som vill komma iform till sommaren, haka på!
 
ikväll blev det en timme träning på nautan.
30 min kondition & 30 min styrka, mitt favvopass!
 
 




Postat av: Ida

Härligt att du hittat motivationen ordentligt! Heja heja! Puss

2013-03-20 @ 17:57:17
URL: http://idalar.wordpress.com
Postat av: Roggan

Skönt att du fått motivation, hoppas mitt sms hjälpte lite iaf:) Jag hör av mig när jag kommer till Flen så kan vi kanske ta en promenad eller fler:)?
Heja dig!!!

2013-03-22 @ 10:38:43
URL: http://MathildaRogstedt.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!