BSF!

Åh, jag har haft en så mysig eftermiddag hemma hos mormor och morfar, även fast de proppade i sig godsaker och jag fick titta på! ;)
Tänk att just jag fick de bästa! ♥

Kom lagom hem till bonde söker fru, så nu har jag onsdagsmys. M är och tränar.
Jag tycker verkligen om när vi är hemma båda två, men ibland är det riktigt skönt att få vara själv också, tända massor av ljus, titta på vilket program jag vill och bara ha det tyst och skönt.



När jag går ner i vikt försvinner alltid min mage först. Det är ju egentligen helt sjukt att det inte går att punktförbränna. På vissa försvinner benen hur fort som helst eller som i mitt fall magen. Nu är det benens tur, vilket tar sjuktmycket längre tid än magen, puuuh!


Dag 3!




Postat av: Sara Li

vad fin du är gumman, men de är du alltid<3 Du får inte försvinna bort nu, när ska du börja äta igen:(

ses i morgon:) puss!

2011-09-08 @ 13:28:43
URL: http://slv.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-09-09 @ 08:42:12
Postat av: sandra

jag lovar gumsi, jag kommer aldrig försvinna! jag börjar den 18:onde 9 dagar kvar! :)

2011-09-09 @ 09:42:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!