dag 7!

Weeeei, dag 7 är här och fan vad duktig jag har varit! Inte det minsta fusk, snarare tvärtom. Kanske ätit lite för lite vissa dagar till och med. Jag är halvvägs och har jag klarat halvvägs så klarar jag hela. Och från och med imorgon fram tills nästa måndag så får jag sällskap, en vän hakar på så då blir det ju mycket enklare, man peppar varandra liksom. :)

Vågen stod på -4,3 kilo, gissa om jag är nöjd? Känner mig som de i biggestlooser, har nästan slitit lika hårt som dem. Har faktiskt tränat varje dag denna veckan och ska straxt åka iväg för att köra veckans sista pass på gymmet! Tanken är att efter nästa vecka (vecka 3) ska jag köra på 2 nutrilett om dagen och en vanlig måltid, fram tills dess jag känner mig nöjd. Då blir det vanlig mat, men i små och nyttiga mängder.

 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!