helgen!

godkväll!
hoppas ni har haft en trevlig helg. igårkväll blev det fest & korvgrillning för våran del. kvällen (förfesterna!) var toppen, ama var sådär. skönt att komma hem skapligt iallafall.

idag har det jobbats, det var väldigtväldigt mycket folk, vilket är jätteroligt. tiden går snabbt och man har massor att göra hela tiden. efter jobbet åkte jag direkt hem och bytte om till träningskläder. hade bestämt mig för att gå runt sjön i det soliga vädret. men det var så skönt att jag gick runt hela yxtaholm istället. två timmar och femton minuter tog det. och helt ärligt är det det bästa/skönaste/mest harmoniska jag har gjort på mycket länge. ingen trafik, ingen musik, ingen som pratar. bara fåglarna, solen & jag! så skönt att få rensa hjärnan ibland.

ikväll har jag, moa och erik ätit middag tillsammans, myspys. har även varit hemma hos mamman och tvättat mina sofföverdrag, vädrat täcken och bäddat rent! ♥   


yxtaholm! ♥




Postat av: Fia

Vad mysigt, fina Flen <3

2012-04-30 @ 06:59:52
URL: http://fiaias.blogg.se/
Postat av: sandra

bara du som saknas! ♥

2012-04-30 @ 09:05:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!