måndag och sol!

härligt väder vi har idag.
frida skickade sms och väckte mig imorse. hon var ute och hurtade och ville komma förbi på en fika. ställde egentligen klockan på tidigt men självklart orkade jag inte ta mig upp. vi satt på balkongen och åt frukost, mys. sedan drog hon med mig ner till solariet och jag fortsatte sedan vidare runt yxtaholm. perfekta vädret att promenera i. inte för varmt och inte för kallt och massor av sol.

nu ska jag duscha av mig sen åka in till katrineholm och köpa min älskade spray. vart utan några dagar nu och det är inte kul. i-landsproblem.

       
1,2 mil är det exakt hemifrån mig och runt yxtaholm, känns lite i benen så här efteråt. glömde sätta på tidtagaren (kom på det när jag var vid brogetorp!) anledningen till att det står 11,2 km.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!