morgonträning!

yxtaholmsrundan dag 3 denna vecka. såg ut som en blöt hund när jag kom hem, men vad gör det? jag tycker faktiskt det är riktigt skönt att gå i regnet, speciellt när det är rätt så varmt i luften. promenaden följdes utav 2x40 situps och stretching. nu har jag duschat, satt på kaffe och ska äta lite frukost och titta på efter tio.

denna dag är fullbokad till max. klockan halv tolv ska jag hem till sarali och städa. räknar med att vara klar runt klockan två. då ska jag åka och handla och börja förbereda inför middagen jag ska ha ikväll. mina gamla jobbarkompisar från yxtaholm kommer, tänkte bjuda på tacopaj och någon god dessert. får se vad jag hittar på! hej så länge!

 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!