tack & godnatt!

hallåååå!
äntligen har jag krypit ner i sängen. fötterna gör ont och benen är helt slut. efter ha jobbat hela dagen (i icke så bra skor!) och sedan fortsätta dagen med att intervalla runt sjön i en timme gjorde inte saken bättre, men på ett sätt är det ju skönt också. det känns ju att man gjort något.

jag känner att det här med sommarformen vore ju verkligen läge att ta tag i nu. (jag är som vanligt alltid ute i sista minuten!) så jag har hämtat hem lollos löpband och parkerat det precis bredvid sängen, så nu ska det inte gå att fuska/missa/skjuta upp träningen. jag har ju liksom ingen återvändo, jag måååååste! 08.00 står klockan på imorgonbitti, då ska det springas & plankas!

men först sova, natti!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!