godmorgon fredag!

 
nu är det äntligen fredag, idag ska det jobbas 9-19.15!
 
sedan står en dejt med mami på schemat. antingen blir det räkor & x-factor på hemmaplan eller grappa & hamilton i eskilstuna! hmm svårt val, vad tycker ni?
 
idag är jag lite extra glad. exakt 10 kilo är nu borta från min kropp (detta räknat sedan den 1 september!)
ingen snabb viktnedång nu inte, men det gör inget. ingen brådska nu längre.
men jag tycker ändå att det är viktigt med mål. och eftersom jag nu fram till den 5:e december följer ff:s koncept fast på egen hand så har jag självklart satt upp några mål;
 
4 kilo till ska bort
vilopuls ner med 5 slag
-3 cm i midjan
och framförallt vill jag bli snabbare (för innebandynsskull!)
 
och exakt 26 dagar har jag på mig, wish med luck!
 
gick igenom hela min almanacka igår och kom fram till att idag är den enda dagen under dessa veckor jag inte kommer kunna träna som jag ska (på gym alltså!) annars funkar ALLA dagar, känns riktigt bra.
kommer dock inte att träna de dagar jag har match, känns väldigt dumt.
 
nu ska jag åka till jobbet, trevlig helg!
 
10 kilo och 100 träningspass senare!
 
 
 
 
 
 
 




Postat av: julia

duktiga du!!!! puss <3

Svar: du är ju också jätteduktig, ser ju på din bloggis att du tränar typ varje dag! :)pusss <3
Sandra Strömberg

2012-11-09 @ 10:24:39
URL: http://jryberg.blogg.se
Postat av: Elin

Du är bäst <3

Svar: precis lika bäst som dig! <3
Sandra Strömberg

2012-11-09 @ 10:27:06
Postat av: Emma

Duktiga tjejen!! :) nu ska vi kötta!

Svar: tack gullis! jaaa, lätt! ;)
Sandra Strömberg

2012-11-09 @ 16:30:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!