av 1700!

alltså, jag fattar knappt att det är sant..
 
idag ringde jarkko från fitnessfighten och sa att jag var uttagen till en av de 25 bästa deltagarna under september månad. tänk.. av; ettusen-sjuhundra människor så var jag en av 25, fantastisk känsla! :) den 17:e oktober får jag veta om jag kommer vara med i topp tio och sen är det upp till er (svenska folket!) att rösta fram vinnaren.
 
 
imorse skjutsade jag farmor till frissan vid halv nio, lika med ingen sovmorgon idag heller. åkte sedan vidare direkt till affären och handlade lite inför kvällens trerätters middag. jag står för förrätten och efterrätten och ikväll ska jag prova på något nytt och jag tror det blir mums! (lägger upp bilder sen!)
 
runt tiotiden landade jag på gymmet. efter en veckas uppehåll var jag skapligt taggad. och herregud, äntligen har jag fattat hur bra det kan vara med vila ibland. 1 timme stod jag på crosstrainern och det bästa av allt- utan problem! efter det körde jag 45 minuter styrka, och det var så skönt. älskar känslan av att få "ta i"!
 
nu har jag lollo & lennart precis gått en pw runt yxtaholm, blev nästan milen.
men nu ska det äntligen duschas, sedan kommer några vänner över på fika!
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!