gameday!

dags för mig att spela säsongens första seriematch. spyfärdig redan nu, darrar och mår illa. först ska la familia åka till mormor & morfar, hoppas de kan lugna mig lite..
 
jag är så glad, blev topp tio av alla ff-deltagare under septembermånad och har därför möjlighet att vinna en pt-utbildning. hoppas, hoppas, hoppas! idag är det 50 dagar sedan jag började och är 9,5 kilo lättare!
 




Postat av: ellen

Gud vad bra jobbat. Grattis! :)

Svar: tack snälla ellen! :)
Sandra Strömberg

2012-10-20 @ 14:16:05
URL: http://kriminellen.blogg.se
Postat av: Josephine

Snygg! Grattis :) lycka till på matchen!

Svar: tack snälla & tack snälla! :)
Sandra Strömberg

2012-10-20 @ 14:19:14
Postat av: Emmis

Grattis!!!! Duktig du är :)

Svar: tack snälla emma! :)
Sandra Strömberg

2012-10-20 @ 15:32:32
Postat av: Sabina Magnusson

Imponerande Sandra. Du är så fin!

Svar: tack snälla, jag är så glad! :) det är du med fining!
Sandra Strömberg

2012-10-20 @ 15:41:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!