dag 4!

godmorgon!
vaknade av mig själv klockan halv sju, jätteskönt! har aldrig någonsin hänt mig förut, typ. dricker kaffe och kollar nyhetsmorgon. ska strax göra mig iordning och åka till jobbet! har lite ont i kroppen, men det kunde varit värre.. blir träning ikväll efter jobbet! man blir så taggad av att fortsätta när man verkligen känner resultat efter bara 4 dagar. jag är mycket piggare, magen (och kroppen!) mår bättre och jag har inte känt av något sötsug överhuvudtaget, vilket jag tidigare har känt i stort sett varje dag.
 
nu breakfast, sen packa träningsväskan och åka iväg.
hoppas ni alla får en bra dag! ♥
 
frukost- kaffe, ägg(vita) & lättfil med musli!




Postat av: Johanna

Du är så duktig, hejar på dig! :)

Svar: tack gullis! det betyder mycket, så fortsätt med det! :)
Sandra Strömberg

2012-09-04 @ 21:32:43
URL: http://gudsfavorit.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!