efter..

..4 veckor ser jag ut så här, kanske inte jättemycket smalare. men betydligt mycket starkare. det är en lång väg kvar tills jag nåt mitt mål men jag har aldrig varit mer taggad, trots att tävlingen slutar om 2 dagar & 15 timmar*.
vad jag vill med att lägga upp den här bilden är att jag endast vill säga: kan jag, kan du! fyra veckor liksom, en kul utmaning mot sig själv! 
 
på måndag eller tisdag kommer de slutgiltiga resultaten, vikt, mått, vilopuls, före & efter bilder. håll tummarna för mig nu!
 
nu ska jag åka iväg och vara barnvakt åt min lilla kusin, mys! :)
 
 
 




Postat av: Mathilda

Heja dig, grymt fit!!<3

Svar: tack så mycket! <3
Sandra Strömberg

2012-09-28 @ 09:01:35
URL: http://mathildarogstedt.se/
Postat av: Elin

Bra gjort Sandra!

Svar: tack elin! <3
Sandra Strömberg

2012-09-28 @ 11:32:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!