sista passet!

en efterlängtad frukost och en stor kopp kaffe ska nu intas efter 80 minuters slit på gymmet.
 
jag tycker det är så kul att det är så många som kommer haka på fitnessfighten kommande månad. och ni ska veta hur mycket jag uppskattar alla fina kommentarer jag fått från er om att ni blivit så inspirerade av mig, det känns verkligen jättekul att höra! :)
 
jag har alltså idag avslutat mitt sista "officiella" ff-pass. sorgligt men samtidigt skönt. om jag skulle säga att det har varit lätt som en plätt alla gånger så skulle jag ljuga. men nu när man är "klar" känns det otroligt skönt och vilken känsla! man blir inte bara stark fysiskt utan psykiskt också. det är något man får med på köpet och då är det ju bara att tacka och ta emot!
 
ha en skön söndag alla, själv ska jag åka och jobba!
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!