träningsprogram!

många kör FF på "hemmaplan" men jag har valt att göra det på
gymmet. här är ett exempel på hur ett träningspass kan se ut med FF!

10 minuter cardio (som ex. löpband, crosstraining, rodd. här ska du köra på 85% av din maxpuls!)

1. armövning x 15
2. benövning x 15
3. magövning x 15
(gör samma övningar en gång till, alltså..)
1. armövning x 15
2. benövning x 15
3. magövning x15

10 minuter cardio (som ex. löpband, crosstraining, rodd. här ska du köra på 85% av din maxpuls!)

och dessa ska vara nya övningar, alltså inte samma som innan!
4. armövning
5. benövning
6. magövning (tips- plankan!)
(och samma en gång till..)
4. armövning
5. benövning
6. magövning (tips- plankan!)

man kan köra fler övningar, men detta tar cirka 50 minuter. de sista 10 minuterna lägger jag på stretching.




Postat av: Emelie

Tja Sandra! Jag är jätte sugen på att prova, men har inte bestämt mig än. Är skit glad för dina uppdateringar iaf. Kör hårt!

Svar: hej emelie! jag tycker absolut du ska prova om du känner för det, kul att utmana sig själv lite grann. åh, vad roligt att höra! vad glad jag blir :) kram
Sandra Strömberg

2012-09-02 @ 22:28:13
Postat av: Josephine

Är också sugen på att prova, nästa månad isåfall :) Jättekul att du lägger upp lite av FF's innehåll! Ska bli kul att följa, kämpa på! :)

Svar: åh, vad roligt! jag kommer nog fortsätta med detta tills jag har nåt de resultat jag vill, så då kanske vi gör sällis nästa månad ;) tack så mycket det ska jag göra, och du får börja taggaaaa! :) kram!
Sandra Strömberg

2012-09-03 @ 12:15:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!